HomeMamaChoc beroperasi sekitar Keramat Kuala Lumpur. Sesiapa yang berminat ingin membuat tempahan untuk coklat maupun kek bolehlah menghantar email nmmz75@yahoo.com

atau sms ke 019.2308058

Tuesday, February 23, 2010

Coklat Ala Daim


Haa.... kalau dulu dengar je orang nak ke Langkawi, mesti sibuk nak kirim coklat DAIM, almaklumlah murah kat sana. Haaa....mari kita tengok gambar coklat ala-ala DAIM ni. Rasanyer not bad....kata anak-anak mamachoc memang macam daim.

1 comment:

  1. hai..salam..blockwalking..macamana resepi coklat ala daim tu yer?..saya suka anak@pun suka>>boleh share resepi tak?

    ReplyDelete